Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Γράμμα στο συρτάρι (30 Οκτωβρίου)



Υπάρχει ποτέ πιθανότητα να ξεχάσεις όσα έχουμε ζήσει; Με ποιο τρόπο θα μπορούσες να διαγράψεις άραγε στιγμές και συναισθήματα που μοιραστήκαμε χωρίς καν να σ ακουμπάω ή να μ' ακουμπάς;
Μέσα στου μυαλού μου τους λαβύρινθους, ένα αγρίμι βρίσκεται χαμένο και ψάχνει τρόπο να βγει.
Δε βοηθάς αγαπημένη μου. Μ ' αφήνεις εκεί μόνο, εμένα το αγρίμι, εμένα το λύκο, να παλεύω να βρω τρόπο να πλησιάσω εσένα για να ελευθερώσω εμένα, με μόνο όπλο δυο λεξεις που δεν είσαι σε θέση ακόμη να δεχτείς και να πιστέψεις.
Πότε τα Σ' ΑΓΑΠΩ μου θα βρουν το δρόμο της λογικής να τον γεμίσουν όνειρα;

Να θυμηθείς να μ αγαπήσεις την ώρα που θα ξυπνάς.
Ο πάντα δικός σου
Σ. Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΖΕΙΣ

Αν αυτά που σε πονάν δεν τ απογυμνώσεις, δεν τ' αποσυνθέσεις και δεν τ' αναδομήσεις πάνω σε καινούριες βάσεις και λογική, το πιο π...